Abstract:
Мақалада елдер брендингі тəсілін қолдану — айтарлықтай жаңа құбылыс. Қазақстан Республикасы
үшін ел брендингі мəселесі үлкен мəнге ие. Брендті дұрыс позициялау мемлекетке басқа елдер
алдында бəсекелестік үстемдік береді. Брендинг тəсілін қолдана отырып, ел үшін мəнді
дифференциация құру брендинг үшін қосымша уəждеме болмақ. Авторлар ел брендингінің
ерекшелігін қарастырған, əлемдік нарықта мемлекетті жылжыту мəселесін де жете көрсеткен. Бренд-
менеджмент шараларын өткізу бағасын берген. Ел брендін қалыптастыруда шет елдік тəжірибені
қолдану оңтайлы стратегияны қабылдауға мүмкіндік беретіндігі жайлы қорытынды жасалған.