Abstract:
Логикалық заңдар оқушыларда жүйеленген сұрақтар, жаттығулар, есеп шығару əрекеті барысында
қалыптасады. Соңғы уақытта əдістемелік əдебиетте мектептегі химия пəні ғылыми тəртіп бойынша
емес, жиында есте сақталу үшін мағлұмат беру мақсатында өтілуі əділ бағалануда, соның ішінде
бейорганикалық химия курсына қатысты. Оқушылардың жеке оқу пəніне үлесі, химияға деген дүниетанымының қалыптасуы жаңа білімді алу жолында емес, сонымен қатар оқушылардың ақыл-ойының
жəне ғылымға танымдық қабілетінің дамуы мақсатында жүзеге асады. Мұғалімнің мақсаты — химия
пəні бойынша оқушылардың саналы жəне терең білім алуы, жалпы логикалық ойлауын дағдыландыру
мақсатында логикалық қабылдауды пайдалану тəсілін жəне мүмкіндіктерін көрсету.