Abstract:
Мақалада банк қызметіндегі инновациялар жəне цифрландырудың шетелдік тəжірибелері
зерделенген. Банк қызметінің катализаторы банктік инновациялардың дамуының негізгі факторлары
ретінде қарастырылды. Зерттеу банктік қызмет көрсетудің сандық моделінің шекарасын белгілеуге,
оның өзіндік ерекшеліктері мен қызмет ету ерекшеліктерін айқындауға, банктік қызмет көрсету
саласының қазіргі заманғы даму ерекшеліктерін банк жүйесі субъектілерінің түсінуін тереңдетуге
мүмкіндік береді. Ұсынылған материалдар банктік қызмет көрсетудің даму деңгейін сəйкестендіру
жəне бағдарлау үшін теориялық база бола алады, бұл цифрландыру процестерінің банктік қызмет
көрсетуді трансформациялауға əсер етуі жағдайында олардың қызметінің бəсекеге қабілеттілігі мен
тиімділігін арттыруға бағытталған əлем елдерінің кредиттік ұйымдары мен банк жүйелерін
үйлестіруге ықпал етеді. Зерттеу нəтижелері банк қызметін жоспарлы дамытуды жүзеге асыру
мақсатында банктік қызмет көрсету саласын одан əрі жетілдіру перспективаларын болжау үшін негіз
бола алады. Банк қызметі саласындағы қазіргі заманғы шетелдік зерттеулер əлемнің алдыңғы қатарлы
елдерінің банктік жүйелерінің банктік қызмет көрсетудің цифрлық моделіне бейімделуінің
жалғасатынын куəландырады. Əлемдік, сондай-ақ банк жүйесінің қазіргі даму кезеңі кредиттік
ұйымдардың клиенттеріне қызмет көрсету процестерін цифрлық трансформациялауды жүзеге
асырумен тығыз байланысты екеніне қарамастан, зерттеушілердің банктік қызмет көрсетудің
цифрлық моделінің мəнін зерттеу мəселелеріне аз көңіл бөлінуде. Цифрлық банктік қызмет
көрсетудің теориялық базасының жеткіліксіз пысықталуы банк қызметінің жоспарлы жəне тиімді
дамуын тежейді. Осыған байланысты мақалада банктік қызмет көрсету модельдерін бағалау
өлшемдері мен өлшемдерін бөлу мақсатында модельдеу ұсынылды.