Abstract:
Мақалада психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілін дамытуда қолданатын электронды оқулығымызды қолдану арқылы психикалық дамуы тежелген оқушылардың тек қана сөйлеу тілін ғана дамытуына ықпалын тигізіп кана коймай, қайта олардың таным процестерінің, қоршаған ортадағы адамдармен қарым-қатынасының дамуына, сынып оқушыларын татулыққа, бірлікке, бір сөзбен айтқанда, адами қасиеттерге баулуға өз септігін тигізеді, сонымен
қатар психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілін дамытуда оқыту процесін үздіксіз жəне толық деңгейін бақылау, ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту, тəсілдерінің қажеттілігін жоғарлатады.