Пəндер интеграциясы негізінде білім сапасын арттыру

Show simple item record

dc.contributor.author Куралбаева, А.А.
dc.date.accessioned 2017-01-27T05:39:15Z
dc.date.available 2017-01-27T05:39:15Z
dc.date.issued 2016-09-30
dc.identifier.issn 0142-0843
dc.identifier.uri http://rep.ksu.kz/handle/data/900
dc.description.abstract Мақалада оқушылардың білім сапасын арттыру мəселесінің зерттелу деңгейі мен теориялық негіздері қарастырылды. Сонымен қатар білім сапасының деңгейлері мен өзіндік көріністері ашылады. Қарастырылып отырған мақала тақырыбының өзектілігі соңғы уақыттағы бастауыш сынып оқушыларының білім сапасын арттыруға ерекше көңілдің бөлінуіне байланысты. Автор білім сапасы, білім сапасын арттыру, білім сапасының деңгейлері түсініктерінің мазмұнын жан-жақты зерттеген. Білім сапасы қазіргі уақытта жаңа оқыту технологияларын енгізу арқылы білім мазмұнын кеңейтуге жəне тереңдетуге жол сілтейді. Оқушылардың білім сапасын арттыру мəселесі бойынша зерттеудің теориялық негіздеріне жəне деңгейлеріне тұжырымдар жасалған. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Вестник Карагандинского университета ru_RU
dc.relation.ispartofseries Педагогика;
dc.subject білім сапасы ru_RU
dc.subject білім сапасының артуы ru_RU
dc.subject білім сапасының деңгейлері ru_RU
dc.subject сапа ru_RU
dc.subject сапалы білім беру ru_RU
dc.subject оқыту сапасы ru_RU
dc.subject интеграция ru_RU
dc.subject пəндер интеграциясы ru_RU
dc.subject интеграциялық оқыту ru_RU
dc.title Пəндер интеграциясы негізінде білім сапасын арттыру ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account