dc.contributor.author | Куралбаева, А.А. | |
dc.date.accessioned | 2017-01-27T05:39:15Z | |
dc.date.available | 2017-01-27T05:39:15Z | |
dc.date.issued | 2016-09-30 | |
dc.identifier.issn | 0142-0843 | |
dc.identifier.uri | http://rep.ksu.kz/handle/data/900 | |
dc.description.abstract | Мақалада оқушылардың білім сапасын арттыру мəселесінің зерттелу деңгейі мен теориялық негіздері қарастырылды. Сонымен қатар білім сапасының деңгейлері мен өзіндік көріністері ашылады. Қарастырылып отырған мақала тақырыбының өзектілігі соңғы уақыттағы бастауыш сынып оқушыларының білім сапасын арттыруға ерекше көңілдің бөлінуіне байланысты. Автор білім сапасы, білім сапасын арттыру, білім сапасының деңгейлері түсініктерінің мазмұнын жан-жақты зерттеген. Білім сапасы қазіргі уақытта жаңа оқыту технологияларын енгізу арқылы білім мазмұнын кеңейтуге жəне тереңдетуге жол сілтейді. Оқушылардың білім сапасын арттыру мəселесі бойынша зерттеудің теориялық негіздеріне жəне деңгейлеріне тұжырымдар жасалған. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Вестник Карагандинского университета | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Педагогика; | |
dc.subject | білім сапасы | ru_RU |
dc.subject | білім сапасының артуы | ru_RU |
dc.subject | білім сапасының деңгейлері | ru_RU |
dc.subject | сапа | ru_RU |
dc.subject | сапалы білім беру | ru_RU |
dc.subject | оқыту сапасы | ru_RU |
dc.subject | интеграция | ru_RU |
dc.subject | пəндер интеграциясы | ru_RU |
dc.subject | интеграциялық оқыту | ru_RU |
dc.title | Пəндер интеграциясы негізінде білім сапасын арттыру | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |