dc.contributor.author |
Нурсултан, Д.Т. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-15T11:10:52Z |
|
dc.date.available |
2019-11-15T11:10:52Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Нурсултан Д.Т. Процесс и этапы цикла стратегического управления туристской фирмой /Нурсултан Д.Т.// Қарағанды универисетінің хабаршысы. Экономика сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия Экономика.= Bulletin of the Karaganda University. Economy Series.-2011.-№1.С.51-57 |
ru_RU |
dc.identifier.issn |
0142-0843 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.ksu.kz//handle/data/8768 |
|
dc.description.abstract |
Стратегиялық менеджмент əдістемесінің туристік фирманы жаңа тұрғыдан басқарудың маңызды
элементіне айналғандығы көрсетілген. Стратегиялық менеджмент сыртқы орта факторларының аса
тұрақсыз жəне уақыт тұрғысынан анықсыздық жағдайында басқару технологиясы ретіндегі мəні
ашылып көрсетілген. Басқарудың барлық деңгейлеріндегі стратегиялық жоспарлау бойынша
үйлестірудің негізгі принципі сатылы бағыныстылық принципі болып табылатындығына көңіл
бөлінген. Клиенттерге белгілі бір қызметтер кешенін көрсетуге маманданған туризм саласының
айрықша ерекшеліктері қарастырылған. Туристік фирманының салалық ерекшеліктері ескеріліп
басқару үдерісі зерттелген. Туристік фирмалардың миссиясына жəне олардың мақсатының жіктелуіне
назар аударылған.
It is noticed that the methodology of strategic management became an important element of the new approach
to management of travel company. The essence of strategic management as technologies of management in
the conditions of the raised instability of factors of environment and their uncertainty in time reveals. It is underlined
that main principle of coordination of strategic management at all levels is the principle of hierarchical
subordination. Specific features of branch of tourism which specializes on rendering of a certain complex
of services to clients are considered. Process of strategic management by tourist firm is studied taking into
account feature of branch. The basic stages of a cycle of strategic management of travel company are analyzed.
The attention is given to mission and classification of the possible purposes of travel company. |
ru_RU |
dc.language.iso |
en |
ru_RU |
dc.publisher |
Изд-во КарГУ |
ru_RU |
dc.relation.ispartofseries |
Қарағанды универисетінің хабаршысы. Экономика сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия Экономика.= Bulletin of the Karaganda University. Economy Series;№1(61)/2011 |
|
dc.title |
Процесс и этапы цикла стратегического управления туристской фирмой |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |