Abstract:
Бүкіл дүние жүзіндегі қонақ үй желісінің кең етек алуы жəне олардың арасындағы бəсекелестіктің
пайда болуы қонақ үй шаруашылығы саласындағы маркетингке маңызды назар бөлуді міндеттейді.
Қонақ үй кəсіпорынның маркетингтік қызметін тиімді ұйымдастыру көбінесе қонақ үй өнімдерін
сатып алу үрдісі ерекшеліктерін есепке алу қажеттілігімен анықталады. Сонымен қатар сатып алу
үрдісі сатып алушының санасында сатып алынған өнімге деген оны сатып алғанға дейін пайда болған
қажеттілікке талдау жасалған кезеңінен бастап, қонақ үй өнімінің əрі қарай тұтынушыға жеткізілуін
қамтиды. Қонақ үй қызметі — жалпы клиенттерге жəне қызмет көрсету саласындағы жұмысшыларға
қажеттіліктерін қамтамасыз етуге, қанағаттандыруға бағытталған қызмет түрі. Мақалада қонақ үй
кəсіпорындағы таралған əр түрлі қызмет көрсетулерді клиенттердің сатып алу туралы шешім
қабылдау үрдісінің ерекшелігін зерттеу мəселелері қарастырылған. Сонымен бірге кəсіпорынның
соңғы нəтижесіне əсер ететін ішкі жəне сыртқы кəсіпорын факторларының жиынтығы негізіндегі
маркетингтік ортасына назар аударған.
The emergence of hotels’ networks around the world as a result of the desire to use all the market opportunities
leads to the increasing competition; in particular, forces to pay more attention to the marketing in the
hospitality industry. The effectiveness of the hospitality industry marketing organization is largely determined
by the need to consider features of the hotel products purchasing. The purchasing process is the promotion of
the hotel product to customer from the moment when the need arises in his consciousness to the point when
he analyzes the purchase. Hotel service — is a service that brings a pleasure and satisfaction both for customer
and contact zone employee. This article discusses the problem of studying the characteristics of consumer
decision-making process in the hotel services purchasing. In addition, the company market environment
is considered as a combination of external and internal factors, influencing the final outcomes. This article
is developed for professionals in regional hospitality industry marketing.