Жоғары оқу орындарында маркетинг қызметін ұйымдастыру жəне басқару

Show simple item record

dc.contributor.author Құнанбаева, Д.А.
dc.date.accessioned 2019-11-07T05:46:35Z
dc.date.available 2019-11-07T05:46:35Z
dc.date.issued 2014-09-30
dc.identifier.citation Құнанбаева Д.А. Жоғары оқу орындарында маркетинг қызметін ұйымдастыру жəне басқару /Д.А.Құнанбаева// Қарағанды универисетінің хабаршысы. Экономика сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия Экономика.= Bulletin of the Karaganda University. Economy Series.-2014.-№3.С.100-107 ru_RU
dc.identifier.issn 0142-0843
dc.identifier.uri http://rep.ksu.kz//handle/data/8695
dc.description.abstract Мақалада жоғары оқу орындарындағы (жоо) маркетингті басқару процедурасының үрдістері талданды. Маркетинг қызметінде ұйымның құрама бөлшектері жəне университеттің маркетинг қызметіндегі негізгі бағыттары қарастырылды. Абылай хан атындағы ҚазХҚжƏТУ маркетингті ұйымдастыру бойынша ұсыныстар əзірленді. Жоо маркетингтік қызметті басқару қолданысы, əлеуметтік-этикалық, стратегиялық жəне жеке маркетинг тұжырымдамалары дəлелденді. Шетелдік тəжірибелер (АҚШ — Бостон университеті, Австралия — Сидней университеті, Ұлыбритания — Бирмингем университеті) зерттелді. Жоо стратегиясы мен оның маркетингтік қызмет арасындағы қарым-қатынастар анықталды. Жоо білім өнімдерін негізгі арналарға бөлу жүйелі түрде сипатталды. ru_RU
dc.language.iso en ru_RU
dc.publisher ҚарМУ басп. ru_RU
dc.relation.ispartofseries Қарағанды универисетінің хабаршысы. Экономика сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия Экономика.= Bulletin of the Karaganda University. Economy Series;№3(75)/2014
dc.subject ұйымдастыру ru_RU
dc.subject маркетингтпен басқару ru_RU
dc.subject университет ru_RU
dc.subject тұжырымдама ru_RU
dc.subject əлеуметтік-этикалық маркетинг ru_RU
dc.subject стратегиялық маркетинг ru_RU
dc.subject жеке маркетинг ru_RU
dc.subject шетелдік тəжірибе ru_RU
dc.subject стратегия ru_RU
dc.subject білім өнімдері ru_RU
dc.title Жоғары оқу орындарында маркетинг қызметін ұйымдастыру жəне басқару ru_RU
dc.title.alternative Организация и управление маркетингом в высших учебных заведениях ru_RU
dc.title.alternative Organization and management of marketing in higher education institutions ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account