Abstract:
Мақалада жоғары оқу орындарындағы (жоо) маркетингті басқару процедурасының үрдістері
талданды. Маркетинг қызметінде ұйымның құрама бөлшектері жəне университеттің маркетинг
қызметіндегі негізгі бағыттары қарастырылды. Абылай хан атындағы ҚазХҚжƏТУ маркетингті
ұйымдастыру бойынша ұсыныстар əзірленді. Жоо маркетингтік қызметті басқару қолданысы,
əлеуметтік-этикалық, стратегиялық жəне жеке маркетинг тұжырымдамалары дəлелденді. Шетелдік
тəжірибелер (АҚШ — Бостон университеті, Австралия — Сидней университеті, Ұлыбритания —
Бирмингем университеті) зерттелді. Жоо стратегиясы мен оның маркетингтік қызмет арасындағы
қарым-қатынастар анықталды. Жоо білім өнімдерін негізгі арналарға бөлу жүйелі түрде сипатталды.