Abstract:
«Фирманың ұйымдық құрылымы» ұғымының мазмұны ашылған. Басқарудың ұйымдық құрылымын
құраудың принциптері қарастырылған. Басқарудың ұйымдық құрылымының элементтері зерттелген.
Туристік фирманың таңдап алынған стратегиясын жүзеге асырудағы ұйымдық құрылымының
ерекшеліктері жəне өзгеру мүмкіндіктері талданған. Басқарудың функционалдық жəне аймақтық
ұйымдық құрылымдарының артықшылықтары жəне кемшіліктері салыстырылған. Бизнестің желілік
түрлеріне көңіл бөлінген. Туристік саланы ұйымдастырудың ағымдық жағдайына барынша сəйкес
келетін ұйымдық құрылым жақсы ұйымдық құрылым болып табылатындығы көрсетілген.
The concept maintenance «organizational structure of firm» reveals. Principles of construction of organizational
structures of management are considered. Elements of organizational structure of management are
studied. Features and possibilities of change of organizational structures are analyzed at realization of the
chosen strategy of tourist firm. Merits and demerits of functional and regional organizational structures of
management are compared. The attention to network forms of the organization of business is paid. It is noticed
that the best organizational structure is that, which most corresponds a current situation in the region of
tourism. Three types of situations in management of travel company are allocated.