Abstract:
Жобалық менеджмент саласының өзекті ұғымдарының бірі ретіндегі «бизнес-үдерісі» қарастырылған.
Басқару үдерісін жалпылама түрде қандай да бір процессор ретінде қарастыруға болатындығы
айтылған. Бизнес-үдерісті жетілдіру бойынша қызметті жұмыстардың белгілі бір иерархиялық тізімі
түрінде ұсынуға болатындығы дəлелденген. Реинжинирингтің кешенді реинжиниринг, əлеуметтік
реинжиниринг жəне бизнес-үдеріс реинжинирингі секілді түрлерін ажыратып қарастыруға
болатындығына көңіл аударылған. Бизнес-үдерістер реинжинирингі бұл заманауи ақпараттық-
телекоммуникациялық технологияларды қолданып жүзеге асырылатын «үдерістердің революциялық
өзгерісі» екендігі негізделген. Бизнес-үдерістері реинжинирингі бойынша атқарылатын жұмыстардың
жалпы сызбасы жəне мазмұны көрсетілген. Бизнес-үдерістерді басқарудың болашағы сəтті
технологияларына көңіл аударылған.
The concept of «business process» as one of key in the field of design management reveals. It is noticed that
managerial process can обобщенно be presented in the form of some processor. It is proved that on perfection
of business processes it is possible to present activity in a kind the defined the hierarchical list of works.
It is underlined that it is necessary to distinguish such kinds of reengineering as complex reengineering, social
reengineering and reengineering of business processes. It is proved that reengineering of business processes is
«revolutionary change of processes», occurring to use of modern information-telecommunication technologies.
The general scheme and the maintenance of works on reengineering of bizness-processes are shown.
The attention to perspective technologies of management is paid by business processes.