Abstract:
Мақалада мектепке дейінгі жəне кіші мектеп жас кезеңіндегі тұлғаның əлеуметтік белсенділігін
қалыптастырудың өзекті мəселелері қарастырылды. Зерттеулерге сүйене отырып, мақала авторлары
балалық шақта əлеуметтік белсенділіктің пайда болу жəне даму ерекшеліктерін ашып көрсетіп,
тұлғаның бастамашылдығы мен дербестігін қалыптастыруға негіз болатын психологиялық-
педагогикалық талаптарды, бағыттарды ұсынды. Бастамашылдық пен орындаушылықтың көрініс
табуы көптеген факторлармен, оның ішінде тұлғаның жалпы даму деңгейімен, балалардың іс-
əрекетімен, қоршаған əлеуметтік шындықпен, өзара əрекет ерекшеліктерімен тығыз байланысты.
Сонымен қатар мектепке дейінгі жəне кіші мектеп жасындағыларға тəн іс-əрекет түрлерінде ғана
əлеуметтік белсенділіктің алғашқы негіздері пайда болып, дамитындығы туралы пікір айтылды.