Abstract:
Мақалада білім бағдарламалардың, материалдық ресурстар, кадрлар, ғылыми-əдістемелік қамтамасыз
етудің сəйкестiгі негiзінде басқару жүйесінің, сонымен бірге мемлекеттің, адамның, қоғамның
талаптарына байланысты оқыту сапа жүйесінің сұрақтары қарастырылған. Авторлармен «бағалау
критерийі», «бiлiм сапасы» ұғымдары талданған. Мониторинг жəне бiлiм сапасын басқару мəселелері
талқыланған. Сонымен қатар бiлiм беру сапасының баға жүйесінің үлгiсi сипатталған.
In article questions of the quality system of the training, based on compliance of their educational programs,
material resources, scientific and methodical providing, shots, and also control systems, to certain
requirements are considered from society, the personality and the state. Authors analysed concept of quality
of education, criteria of an assessment. Questions of quality management of education and monitoring are
studied. Models of systems of an assessment of quality of the higher education are described.