dc.contributor.author |
Кервенев, Қ.Е. |
|
dc.contributor.author |
Мақсұт, Н.М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-26T08:54:41Z |
|
dc.date.available |
2019-09-26T08:54:41Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Кервенев Қ.Е. Математиканы оқытуда модульдік оқыту технологиясының тиімділігі /Қ.Е.Кервенев, Н.М.Мақсұт //Қарағанды университетінің хабаршысы. Педагогика сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия Педагогика.-2014.-№1.С.94-100 |
ru_RU |
dc.identifier.issn |
0142-0843 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.ksu.kz//handle/data/7978 |
|
dc.description.abstract |
Мақалада математиканы оқытуда модульдік оқыту технологиясының тиімділігі жөнінде айтылып, оқу
модуліндегі негізгі үш құрылымды бөліктері болып табылатын кіріспе, сөйлесу жəне қорытынды
бөлімдеріне тоқталып, оның əр бөліміне түсініктер берілген. Модульдік сабақ мысалы ретінде
«Логарифмдік теңдеулерді шешу» тақырыбы бойынша мысал келтірілген. Модульдік рейтингтік
оқыту бойынша сабақтарға теориялық жəне əдістемелік талдау жасау нəтижесінде алынған
қорытындылары мен ұсыныстары баяндалған. |
ru_RU |
dc.language.iso |
en |
ru_RU |
dc.publisher |
ҚарМУ басп. |
ru_RU |
dc.relation.ispartofseries |
Қарағанды университетінің хабаршысы. Педагогика сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия Педагогика.;№1(73)/2014 |
|
dc.subject |
модульдік оқыту |
ru_RU |
dc.subject |
технология |
ru_RU |
dc.subject |
математика |
ru_RU |
dc.subject |
теңдеу |
ru_RU |
dc.subject |
теңсіздік |
ru_RU |
dc.subject |
деңгей |
ru_RU |
dc.subject |
логарифмдік теңдеу |
ru_RU |
dc.subject |
рейтинг |
ru_RU |
dc.subject |
бағдарлама |
ru_RU |
dc.subject |
дидактика |
ru_RU |
dc.title |
Математиканы оқытуда модульдік оқыту технологиясының тиімділігі |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Эффективность модульной технологии в обучении математике |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Efficiency module technologies in educating of mathematics |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |