Abstract:
Мақалада жоғары оқу орнында студенттердің парасатты ойлау өнерін қалыптастырудың
заңдылықтары мен қағидалары қарастырылды. Ойлау өнерінің бірінші заңдылығы ретінде ұлттық
сананың білім мазмұнымен өсу-өркендеу жолдарын табу мəселесіне басымдық берілді. Екінші
заңдылық білім мазмұны мен оқыту мазмұнына жаңа философиялық көзқараспен зерделеу ұсынылды.
Аталып өткен тұжырымдарды іске асырудың индикаторлары мен өлшемдіктері құрылған. Бұл білім
мазмұнының ішкі құндылығын анықтауға ненің басты, ненің қосымша екендігін жіктеуге қозғаушы
күш болатыны белгіленді.