Abstract:
Мақалада авторлар жалпы білім беретін орта мектепте математикадан оқу үрдісін технологиялау про-
блемасын қарастырған. Осыған байланысты, модульді жəне дидактикалық бірліктерді ірілеу сияқты,
педагогикалық технологияларды интеграциялаудың теориялық концепциясы негізделген. 7-сыныпта
математика сабағында оқытылатын «Көпмүшелер» тақырыбы бойынша практикалық материалдар
қамтылған. Болашақ математика мұғалімдерінің мамандық деңгейін көтеруге жəне оларды қазіргі за-
ман дəстүрлі емес, ақпараттық оқыту əдістерімен қаруландыруға бағытталған.
The article is dedicated to research the technological problem of educational process by mathematics in comprehensive
secondary school. In connection with this the theoretical concept of integration of educational
technologies such as modular technology and technology of consolidation of didactic units is established. The
article contains the practical development of mathematics lesson for 7th grade by theme «Polynomials» based
on researched problem. The suggested article helps the teachers improve the professional skills and use the
present-day nontraditional, informational methods of training.