Abstract:
Мақалада планиметрия курсындағы оңтайлы есептері жəне оларды қолданбалы есептер көмегімен
шешу əдістемесі қарастырылады. Мұнда оқушылардың интуициясын дамытатын, дəлелді
қорытындылауды қажет ететін есептер берілген. Сонымен қатар оқушылардың зерттеу мəдениетін
тəрбиелеуге бағытталған мектеп планиметрия курсындағы экстремалды есептердің қойылымы
көрсетілген. Мұндай есептердің барлық шешімдері математикалық модельдерді зерттеу жəне нақты
жағдайларда тиімділеу құралдарын қолдануды зерттеу деңгейінде ұсынылады.
In this article there are tasks of optimization in planimetry course that are described by authors. It’s also devoted
to methods of making it by supporting tasks. In the article we can find some tasks that can let us develop
intuition of pupils, learn them to draw sound conclusions. Moreover, authors tried to pay attention to
making extremal tasks in school planimetry course that can make pupils exercise their culture of research. All
the solutions of the tasks take part on the level of research of the mathematical model and on the level of research
of the real systems by optimization tools.