Abstract:
Химияны оқытудың тиімділігін арттыру жолдарының бірі — мақсатты түрде оқушыларды есеп
шығаруға қызықтыру. Ол үшін оқушыларға ұсынылатын есептердің мазмұнында қызықты жəне
танымды мəліметтер болу керек. Сол кезде оқыту мағыналы болып, оқушыларды құлшындыратын
себеп қалыптасады. Ондай мақсатқа жету үшін контекстілік есептер қолдануға болады. Контекстілік есептердің мазмұны кəсіпті бағдарланған. Мақалада контекстілік есептердің жіктеуін, оларға қойылатын талаптарды жəне құру алгоритмдерін қарастырдық. Мектеп химия курсының əр түрлі тақырыптарына сəйкес контекстілік есептерін жəне шығару тəсілдерін ұсынып отырмыз. Зерттеулер
бойынша мұндай есептер ұсынылғанда оқуға селсоқ оқушылардың өзі жандана түсіп, есеп шығаруға
ынталана кіріседі.