Abstract:
Экологиялық білімнің құрамы аса күрделі, өйткені ол қоғам мен табиғатты өзара байланыста
қарастырады. Қоғамдық ғылымдар адамдардың өз қызметінде арқа сүйейтін немесе арқа сүйеуге тиіс
құндылықтарды ашады, ал табиғатты пайдаланудың əр түрлі жолдары қандай əлеуметтік себеп-
салдарға соқтыратынын анықтайды. Қоғамдық ғылымдар табиғатта адам санасына тəуелсіз қандай
заңдылықтардың өмір сүретінін көрсетеді. Сондықтан мақалада мектеп оқушыларына экологиялық
білім беру қоғам мен табиғаттың өзара іс-əрекеті туралы білімдер жүйесі екендігін ескере отырып,
дүниетанымдық жəне əдіснамалық тұрғыдан қарастырылды.