Abstract:
Мақалада пəнішілік байланысты пайдалану арқылы студенттердің кəсіби бағыттағы шығармашылық əрекетін арттыру үшін, олардың танымдық белсенділігін жетілдіру мақсатында бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерді бір ғана əдіспен интегралдауға болатынын көрсетілді. Математикалық талдау пəнінде туындысы бойынша белгісіз функцияны, яғни алғашқы бейнені, табу зерттелдi. Бұл амалды қарапайым дифференциалдық теңдеуді шешудің алғашқы кезеңі ретінде қарастырған қолайлы. Бұл алғашқы кезең пропедевтикалық (дайындық) сипатқа ие. Онда студенттер өзінің білімін ұғымдық деңгейде қалыптастырып, дифференциалдық теңдеудің, оның негізгі элементтерінің мəнін түсініп, оларды басқа теңдеулерге қолдануға мүмкіндік алады.