dc.contributor.author |
Құнанбаева, Д.А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-22T04:26:08Z |
|
dc.date.available |
2019-02-22T04:26:08Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-30 |
|
dc.identifier.citation |
Құнанбаева Д.А. Білім беру нарығындағы жарнама/Д.А. Құнанбаева//Қарағанды универисетінің хабаршысы. Экономика сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия Экономика.= Bulletin of the Karaganda University. Economy Series.-2015.-№1.-Б. 112-122. |
|
dc.identifier.issn |
0142-0843 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.ksu.kz/handle/data/3708 |
|
dc.description.abstract |
Мақалада маркетингтік коммуникация жиынтығындағы маңызды компоненттердің бірден бірі —
жарнама, сондай-ақ коммуникация нысандарынан ерекшелігі — оның дөрекі сипаты, ақылылығы
жəне тапсырыс берушіні анықтау нақтылығы бар екендігі айтылған. Автордың ҚазХҚжƏТУ
Стратегиялық даму мен мониторинг басқарма құрылымындағы коммуникациялық қызмет тəжірибесі
көрсетілген. Жарнаманың экономикалық қызмет түрі мен əлеуметтік-мəдени тəртіп түрі ретінде
қалыптасуы Қазақстан Республикасында бірнеше тізбектік кезеңдер арқылы есептелген. Бүгінгі
таңдағы жарнама өзгешеліктері сараланған, мақсаттардың түрлері жəне жарнама нарығының
сегменттері: теледидарлық, бұқаралық ақпарат құралдардағы жарнама, сыртқы жарнама нарығы,
радиожарнама, Интернет-жарнама. Негізгі жарнаманың аргументтері бірнеше топқа
класификацияланып зерттелген. Жарнаманы таратудағы құралдарды таңдау оның мақсаты мен
міндеттерін анықтау негізінде жəне жарнамаға деген бюджетті ескере отырып, жүзеге асырылады.
Автормен білім беру мекемесі үшін жарнама кампаниясын əзірлеген кезде нақтылы тізбектілік
əрекеттері ұсынылған жəне маркетингтік күнтізбелік жоспар белсенділіктері əзірленген. Жарнаманы
беру бағасы жайлы сұрақтар түсіндірілген, оның сауда жəне коммуникативтік нəтижелілігі
көрсетілген. |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
ҚарМУ басп. |
ru_RU |
dc.relation.ispartofseries |
Қарағанды универисетінің хабаршысы. Экономика сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия Экономика.= Bulletin of the Karaganda University. Economy Series; № 1(77)/2015 |
|
dc.subject |
жарнама |
ru_RU |
dc.subject |
білім беру нарығы |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингтік коммуникация |
ru_RU |
dc.subject |
жарнама нарығының сегменті |
ru_RU |
dc.subject |
теледидарлық жарнама |
ru_RU |
dc.subject |
баспа жарнамасы |
ru_RU |
dc.subject |
сыртқы жарнама |
ru_RU |
dc.subject |
радиожарнама |
ru_RU |
dc.subject |
Интернет-жарнама |
ru_RU |
dc.subject |
жарнамалық дəлелдер |
ru_RU |
dc.subject |
жарнама кампаниясы |
ru_RU |
dc.subject |
жоспар |
ru_RU |
dc.subject |
серпін |
ru_RU |
dc.subject |
нəтижелілік |
ru_RU |
dc.title |
Білім беру нарығындағы жарнама |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Реклама на образовательном рынке |
|
dc.title.alternative |
Advertising in the education market |
|
dc.type |
Article |
ru_RU |