Қазақстандағы шағын қалалар брендингі: Ақтөбе облысының Қандыағаш қаласы мысалында

Show simple item record

dc.contributor.author Есберген, Р.Ə.
dc.date.accessioned 2018-05-30T04:00:58Z
dc.date.available 2018-05-30T04:00:58Z
dc.date.issued 2018-03-30
dc.identifier.citation Есберген Р.Ə. Қазақстандағы шағын қалалар брендингі: Ақтөбе облысының Қандыағаш қаласы мысалында/Р.Ə. Есберген//Қарағанды универисетінің хабаршысы. ЭКОНОМИКА Сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия ЭКОНОМИКА.=Bulletin of the Karaganda University. ECONOMY Series.-2018. №1.Б.225-233. ru_RU
dc.identifier.uri http://rep.ksu.kz/handle/data/3012
dc.description.abstract Мақалада Қазақстан Республикасының кеңестік дəуірден кейін жаппай өндірістің құлдырауы тəн шағын қалаларын ұлттық экономиканы индустриалды-инновациялық дамыту жағдайында жаңа экономикалық бағытта дамыту мақсатында қала брендингін құру мəселесі Ақтөбе облысы Қандыағаш қаласы мысалында қарастырылды. Қазақстанның барлық шағын қалаларына тəн ортақ экономикалық дамудың негізгі мəселелеріне талдау жасалды. Қандыағаш қаласы өнеркəсіп, агроөнеркəсіп, логистика жəне қызмет көрсетудің Батыс Қазақстандағы еңбектің динамикалық өсу қарқынымен жəне халықтың ауқатты өмір сүруінің жоғарғы деңгейімен ерекшеленетін дамушы орталығы ретінде сипатталды. Мақалада қала брендингінің теориялық сұрақтары, Қандыағаш қаласына SWOT-талдау жүргізілді, соның нəтижесінде қаланы брендтеуге болатын стратегиялық салалар айқындалды. Қазақстандағы өнеркəсіптік жəне көлік орталығы болып табылатын Қандыағаш қаласын брендтеу жолдары, мəселелері мен мүмкіншіліктері талданды. Аталмыш мақаланы жазу барысында ғылыми зерттеудің ғылыми абстракция əдісі, экономикалық талдау, синтез, статистикалық, макроэкономикалық жəне салыстыру əдістері қолданылды. Ғылыми мақаладағы негізгі қорытындылар мен ұсыныстар өңірлерді дамыту жөніндегі Қазақстан Республикасының Заңдарына жəне «Өңірлерді дамыту», «Моноқалаларды дамытудың 2012–2020 жылдарға арналған бағдарламасы», басқа да шағын қалалар, моноқалалар, агломерацияларды дамыту жөніндегі мемлекеттік бағдарламаларға негізделген. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher KSU Publ. ru_RU
dc.relation.ispartofseries Қарағанды универисетінің хабаршысы. ЭКОНОМИКА Сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия ЭКОНОМИКА.=Bulletin of the Karaganda University. ECONOMY Series.;№ 1(89)/2018
dc.subject шағын қала ru_RU
dc.subject қала брендингі ru_RU
dc.subject қала брендингін құру мақсаты ru_RU
dc.subject кезеңдері ru_RU
dc.subject қала брендін құраушылар ru_RU
dc.subject Қазақстан Республикасындағы шағын қалалар ru_RU
dc.subject Ақтөбе өңірінің шағын қалалары ru_RU
dc.subject Қандыағаш шағын қаласы ru_RU
dc.subject өнеркəсіптік жəне көлік орталығы ru_RU
dc.subject SWOT-талдау ru_RU
dc.subject шағын қаланың басты стратегиялық даму бағыттары ru_RU
dc.title Қазақстандағы шағын қалалар брендингі: Ақтөбе облысының Қандыағаш қаласы мысалында ru_RU
dc.title.alternative Брендинг малых городов в Казахстане: на примере города Кандыагаш Актюбинской области ru_RU
dc.title.alternative Branding small towns in Kazakhstan: on example of Kandyagash city in Aktobe region ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account