dc.contributor.author |
Есберген, Р.Ə. |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-30T04:00:58Z |
|
dc.date.available |
2018-05-30T04:00:58Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-30 |
|
dc.identifier.citation |
Есберген Р.Ə. Қазақстандағы шағын қалалар брендингі: Ақтөбе облысының Қандыағаш қаласы мысалында/Р.Ə. Есберген//Қарағанды универисетінің хабаршысы. ЭКОНОМИКА Сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия ЭКОНОМИКА.=Bulletin of the Karaganda University. ECONOMY Series.-2018. №1.Б.225-233. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://rep.ksu.kz/handle/data/3012 |
|
dc.description.abstract |
Мақалада Қазақстан Республикасының кеңестік дəуірден кейін жаппай өндірістің құлдырауы тəн
шағын қалаларын ұлттық экономиканы индустриалды-инновациялық дамыту жағдайында жаңа
экономикалық бағытта дамыту мақсатында қала брендингін құру мəселесі Ақтөбе облысы Қандыағаш
қаласы мысалында қарастырылды. Қазақстанның барлық шағын қалаларына тəн ортақ экономикалық
дамудың негізгі мəселелеріне талдау жасалды. Қандыағаш қаласы өнеркəсіп, агроөнеркəсіп, логистика
жəне қызмет көрсетудің Батыс Қазақстандағы еңбектің динамикалық өсу қарқынымен жəне халықтың
ауқатты өмір сүруінің жоғарғы деңгейімен ерекшеленетін дамушы орталығы ретінде сипатталды.
Мақалада қала брендингінің теориялық сұрақтары, Қандыағаш қаласына SWOT-талдау жүргізілді,
соның нəтижесінде қаланы брендтеуге болатын стратегиялық салалар айқындалды. Қазақстандағы
өнеркəсіптік жəне көлік орталығы болып табылатын Қандыағаш қаласын брендтеу жолдары,
мəселелері мен мүмкіншіліктері талданды. Аталмыш мақаланы жазу барысында ғылыми зерттеудің
ғылыми абстракция əдісі, экономикалық талдау, синтез, статистикалық, макроэкономикалық жəне
салыстыру əдістері қолданылды. Ғылыми мақаладағы негізгі қорытындылар мен ұсыныстар өңірлерді
дамыту жөніндегі Қазақстан Республикасының Заңдарына жəне «Өңірлерді дамыту»,
«Моноқалаларды дамытудың 2012–2020 жылдарға арналған бағдарламасы», басқа да шағын қалалар,
моноқалалар, агломерацияларды дамыту жөніндегі мемлекеттік бағдарламаларға негізделген. |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
KSU Publ. |
ru_RU |
dc.relation.ispartofseries |
Қарағанды универисетінің хабаршысы. ЭКОНОМИКА Сериясы.=Вестник Карагандинского университета. Серия ЭКОНОМИКА.=Bulletin of the Karaganda University. ECONOMY Series.;№ 1(89)/2018 |
|
dc.subject |
шағын қала |
ru_RU |
dc.subject |
қала брендингі |
ru_RU |
dc.subject |
қала брендингін құру мақсаты |
ru_RU |
dc.subject |
кезеңдері |
ru_RU |
dc.subject |
қала брендін құраушылар |
ru_RU |
dc.subject |
Қазақстан Республикасындағы шағын қалалар |
ru_RU |
dc.subject |
Ақтөбе өңірінің шағын қалалары |
ru_RU |
dc.subject |
Қандыағаш шағын қаласы |
ru_RU |
dc.subject |
өнеркəсіптік жəне көлік орталығы |
ru_RU |
dc.subject |
SWOT-талдау |
ru_RU |
dc.subject |
шағын қаланың басты стратегиялық даму бағыттары |
ru_RU |
dc.title |
Қазақстандағы шағын қалалар брендингі: Ақтөбе облысының Қандыағаш қаласы мысалында |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Брендинг малых городов в Казахстане: на примере города Кандыагаш Актюбинской области |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Branding small towns in Kazakhstan: on example of Kandyagash city in Aktobe region |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |