Abstract:
Білім беру қызметінің сапасын арттыру жəне жетілдіру, барлық басқа жүйелерде сияқты, білім беру
жүйесінің ең маңызды мəселелердің бірі болып табылады. Халықаралық білім беру сапасын
көрсеткіштерімен салыстырғанда Қазақстан Республикасының білім беру сапасын арттыру жəне
жақсарту бұл ұзақ уақыт пен көп күш салуды қажет етеді. Қазақстан Республикасының білім беру
жүйесін жетілдіру жəне жақсарту үшін тұтастай білім беру жүйесін ескере отырып, ОРУ (тарату
сапасын функциясы) əдісін қолдану қарастырылған. Бұл ғылыми-зерттеу мекемесі А.Х. ROS əдісі
көрсетілген теориялық қолдану болып табылады. Сондай-ақ үлкен назар ROS əдісін ұтымды
пайдалануға аударылған. Авторлар жоғары оқу орындарында білім беру қызметінің сапасын
жақсартуға оң нəтижелер, əдісі туралы жан-жақты теориялық жəне практикалық ақпараттарды
ұсынды. Ол əдіс Қазақстан Республикасы мекеменің А.Х. жəне білім беру жүйесінде пайдаланылуы
тиіс.