Abstract:
Мақалада сəндік-қолданбалы өнер саласындағы оқыту-тəрбиелеудің табысты мүмкіндіктері мен
аталған өнерді меңгерудегі оқу үрдісін ұйымдастыру жағдайы жəне заманауи білім жүйесі зерттелген.
Тиянақты зерттеуді талап ететін, маңызды болып табылатын теориялық жəне практикалық сипаттағы
шешілмеген сұрақтардың барлығын айғақтайтын жоғары оқу орындарындағы халықтық көркемөнер
кəсіпшілігі мен сəндік-қолданбалы өнер сабақтарында студенттердің шығармашылық қабілеттерін
дамыту мəселесіне байланысты авторлар ғылыми зерттеулерге, басылымдарға, психологиялық-
педагогикалық əдебиеттерге талдау жасады. Сəндік-қолданбалы өнер сабақтарында оқыту-тəрбиелеу
жұмыстарының құралдары, педагогикалық амалдар, əдістемелік шарттар, оқыту үрдісінің тиімді
əдістері мен түрлері анықталған.