Қазақстанды туристік бағыт ретінде қабылдау

Show simple item record

dc.contributor.author Тлеубердинова, А.Т.
dc.contributor.author Шаекина, Ж.М.
dc.contributor.author Салауатова, Д.М.
dc.contributor.author Торжанова, Д.А.
dc.date.accessioned 2017-09-15T09:11:03Z
dc.date.available 2017-09-15T09:11:03Z
dc.date.issued 2017-03-30
dc.identifier.citation Тлеубердинова А.Т. Қазақстанды туристік бағыт ретінде қабылдау/ А.Т. Тлеубердинова, Ж.М. Шаекина, Д.М. Салауатова, Д.А. Торжанова//Қарағанды ун-тiнiң хабаршысы. Экономика сер.= Вестник КарГУ.Сер.экономика. - 2017. - №1. - С.27-36 ru_RU
dc.identifier.uri http://rep.ksu.kz/handle/data/1586
dc.description.abstract Көпшілік бағыттардың басым анықтауыш көрсеткіштер бойынша бірдей тұрпат танытатын заманауи туристік бизнес жағдайында, бəсекелестердің көптүрлігі шарттарындағы қызметтерді саралау мақсатында дестинациялардың ерекше сəйкестендіргішін қалыптастыру маңыздылыққа ие болуда. Мақала авторлары туристік бағыт ретіндегі Қазақстан бейнесін шетелдік жəне қазақстандық сарапшылар арасында жүргізілген сауалнама негізінде сəйкес қызығушылық тудыратын жақтармен дербестендіруді қолдау мен жоғарылату үшін бірыңғай ретті бағдарламалар арқылы мемлекетті қабылдау мақсатында талдайды. Зерттеу нəтижелері туристік бағыт ретіндегі ел брендингінің стратегиясын анықтауға мүмкіндік береді. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Вестник Карагандинского университета ru_RU
dc.relation.ispartofseries Экономика;
dc.subject туризм ru_RU
dc.subject бағыт ru_RU
dc.subject бедел ru_RU
dc.subject брендинг ru_RU
dc.subject бəсекелестік ru_RU
dc.subject сəйкестендіру ru_RU
dc.subject бренд-менеджмент ru_RU
dc.title Қазақстанды туристік бағыт ретінде қабылдау ru_RU
dc.title.alternative Восприятие Казахстана как туристской дестинации ru_RU
dc.title.alternative Perception of Kazakhstan as a tourist destination ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account