Abstract:
Көпшілік бағыттардың басым анықтауыш көрсеткіштер бойынша бірдей тұрпат танытатын заманауи
туристік бизнес жағдайында, бəсекелестердің көптүрлігі шарттарындағы қызметтерді
саралау мақсатында дестинациялардың ерекше сəйкестендіргішін қалыптастыру маңыздылыққа ие болуда.
Мақала авторлары туристік бағыт ретіндегі Қазақстан бейнесін шетелдік жəне қазақстандық
сарапшылар арасында жүргізілген сауалнама негізінде сəйкес қызығушылық тудыратын жақтармен
дербестендіруді қолдау мен жоғарылату үшін бірыңғай ретті бағдарламалар арқылы мемлекетті
қабылдау мақсатында талдайды. Зерттеу нəтижелері туристік бағыт ретіндегі ел брендингінің
стратегиясын анықтауға мүмкіндік береді.