DSpace Е.А. Бөкетов атындағы
Қарағанды мемлекеттік университетінің репозиториі
Репозиторий Карагандинского государственного университета
им. Е.А. Букетова
Repozitory of E.A. Buketov
Karaganda State University
 

Научная библиотека КарГУ им. Е.А.Букетова >
Қарағанды Университетінің Хабаршысы=Вестник Карагандинского университета >
Серия "Химия" >
2017 >
1(85)/2017-Химия >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rep.ksu.kz/handle/data/1630

Название: Химия пəнін кейстік əдіспен оқыту тəсілдері
Другие названия: Способы преподавания химии кейсовым методом
The ways of teaching chemistry on the basis of case study
Авторы: Йылмаз, С.
Бекенова, Г.С.
Ключевые слова: кейс технология
периодтық кесте
проблемалық оқыту
ойлау қабілетін дамыту
абстракталы ұғым
өзіндік жұмыс
Дата публикации: 30-Мар-2017
Издатель: Вестник Карагандинского университета
Библиографическое описание: Йылмаз С. Химия пəнін кейстік əдіспен оқыту тəсілдері/ С. Йылмаз, Г.С. Бекенова//Қарағанды ун-тiнiң хабаршысы. Химия сер.= Вестник КарГУ.Сер.химия. - 2017. - №1. - С.86-92
Серия/номер: Химия;
Аннотация: Мақалада проблемалық оқыту технологиялары, соның ішінде кейстік оқытудың тиімділігі көрсетілген. Аталмыш əдіс медицина, құқық жəне баска да əлеуметтік-гуманитарлық салаларда жиі колданылса, керісінше, жаратылыстану ғылымдарын оқытуда өте сирек пайданылады. Осыған орай орта мектептерде кейстік оқыту əдісін жаратылыстану саласында қолдануды кеңейту мақсатында зерттеулер жүргізілді. Химия пəнінің мұғалімдеріне көмек мақсатында кейстік оқыту əдісі химиялык периодтылық тақырыбы үлгісінде көрсетілді. Кейсті дайындау, толықтыру, талқылау жəне шешім табу кезеңдеріне тоқталып, оқушылармен бірге жұмыс жасаудың үлгісі теориялық жəне практикалық тұрғыдан баяндалды. Бұрынғы дəстүрлі сабақ үлгiлерi мұғалiмге жəне оның қызметiнің белсенділігі мен басымдылығына бағытталса, оқыту технологиясы ретінде проблемалық оқыту, соның ішінде кейстік əдісті қолдану оқушының оқу-танымдық қызметiнiң белсенділігін арттыруға, олардың білімді өз бетімен ізденуіне негізделіп, ойлау қабілетін дамытты. Осы əдіс оқушылардың өзін-өзі дамытуға,білім негіздерін терең игеруіне, пəнге деген қызығушылығын арттыруға игі əсерін тигізді. Зерттеу нəтижесінде химия пəні үлгісінде жаратылыстану пəндерін оқытуда абстрактылы ұғымдарды меңгеруге болатындығы анықталды.
URI: http://rep.ksu.kz/handle/data/1630
Располагается в коллекциях:1(85)/2017-Химия

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
iylmaz.pdf685,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь